PERCHÈ SI DEVE UTILIZZÀ GALVANIZZATI DOPU I MATERIALI DI RECINTA DI FILU DI SALDATURA?

Cercate una rete metallica saldata zincata?

Sapete chì avete una scelta?

Ci hè dui tippi di materiale di scherma di filu saldatu galvanizatu: GBW (zincatu prima di tessitura / saldatura) è GAW (zincatu dopu à tissitura / saldatura). Visualmente parenu assai simili. Ma fighjendu da vicinu, pudete vede a differenza. È dopu chì sò stati installati, a differenza diventa più rimarchevuli cù u passu di u tempu. Quale hè un valore megliu, più durabile, più dispunibule?

Maglia di Filu Saldatu

GBW zincatu prima di saldà GAW zincatu prima di saldà
U puntu di saldatura-zincu hè brusgiatu
fattu da fili di filu galvanizatu
Brucia - senza prutezzione da a ruggine è a currusione
Acqua è qualsiasi entità corrosiva in l'intersezzione- Manghjendu pianu pianu l'acciau
Tuttu u pruduttu finitu hè tiratu attraversu un bagnu di zincu fusu
Intersezzione di fili ben sigillate da u zingu
Prutettu da esposizione à fonti di corrosione è ruggine
Disponibile in diversi calibri è dimensioni di maglia

 Maglia di Filu di Pollu / Maglia di Filu Esagonale

GBW zincatu Prima di Tesse GAW Zincatu Prima di Tesse
fattu da fili di filu galvanizatu
Maglia economica è economica paragunata à GAW
una speranza moderata di vita
dispunibule in una larga varietà di combinazioni di calibre è maglia
Tuttu u pruduttu finitu hè tiratu attraversu un bagnu di zincu fusu
Usanu l'acqua salata è i banchi di serra
Luntanu superiore à GBW unu
Una speranza di vita più longa
Disponibile in diversi calibri è dimensioni di maglia

I materiali di scherma GAW sò assai superiori à GBW. È dureranu anni più di GBW. Hè per quessa chì sò a scelta perfetta da cunsiderà quandu vulete una recinzione di filu saldatu zincatu. U vostru costu d'investimentu iniziale hè più altu. Ma questu hè più cà compensatu da a vita estesa di u filu. Non solu uttenerete anni d'usu da a vostra rete. Ma ancu risparmiate nantu à e spese di riparazioni è di rimpiazzamentu. Perchè passà per quelle frustrazioni è fastidi?

E maglie GAW sò a scelta migliore per e gabbie d'animali dinò. A galvanizazione pesante risiste à a corrosione da e feces è l'urina. A necessità di rimpiazzamentu di a gabbia serà diminuita assai. Un costu iniziale più altu di un pruduttu di qualità vi ferà finarmenti risparmià soldi.

In generale, i prudutti GAW sò più difficiuli di truvà. Ci sò poche fabbriche chì i vendenu, in parte per via di e so spese maiò. Ma a dumanda di stu materiale di scherma di filu saldatu / tesse di qualità superiore ùn hè micca assai forte. Hè perchè a maiò parte di a ghjente ùn sà micca di Galvanized After Weld / Weave è chì ci hè una differenza enorme.

Quandu a ghjente dice chì u filu hè zincatu, di solitu pensanu à i prudutti generichi GBW. GAW ùn vene mai in mente, ancu s'elli puderianu preferisce cumprà un pruduttu di qualità superiore. Si presume chì, postu chì u filu hè zincatu, durerà anni. Tuttavia, se sapessinu solu, puderianu acquistà qualcosa di assai megliu chì puderebbe soddisfà allora per assai più tempu.


Tempu di posta: Dic-29-2020