PVC COATED / VINYL COATED

I rotuli sò inviati à u mulinu di qualità di u mo ziu per esse rivestiti persunalizati. Stu mulinu hè specializatu in rivestimentu in vinile tutti i tippi di rete metallica, cumprese e maglie aduprate per custruisce trappule di aragosta. Quì un rivestimentu di alta qualità, spessore è flessibile di PVC Neru trattatu UV hè strettamente legatu à a rete metallica. U revestimentu hè cusì strettu chì resiste à u raschiatura. Ùn pò micca esse facilmente raschjata cù unghie. È ùn si staccherà micca facilmente.

U pruduttu finitu hè di prima qualità in ogni rispettu. A vita prevista hè difficiule da prevede. E cundizioni ambientali lucali in l'aria, u terrenu è a pioggia anu un impattu annantu à a durata di u materiale di scherma chì durerà. Sti cundizioni varienu assai da una parte di u paese à l'altra.

Sapendu chì u materiale hè pruduttu da u mulinu di i mo zii chì si specializeghja in a fabricazione di PVC per 15 anni pò dà fiducia chì questu pruduttu hè a più alta qualità dispunibile. A manipolazione è a spedizione extra implicate in u muvimentu di u materiale da un mulinu à l'altru ùn aghjunghjeranu micca u costu durante a breve distanza. Ma a qualità è a resistenza ci hè in ogni rotulu è ne parla.

news


Tempu di posta: Dic-29-2020