CUMU FÀ L'ARTE DI FILU DI POLLU?

Ci hè parechje usi sfarenti per u filu di pullastru. Hè assai più versatile di ciò chì puderete aspettà.

Unu di l'usi più unichi hè di trasfurmà a rete esagonale in pezzi di scultura. Ivan Lovatt, un scultore d'Australia, hà creatu una straordinaria racolta di opere d'arte. Utilizendu filu di pullastru galvanizatu hà fattu riprisentazione sia di e persone sia di a fauna salvatica. A piccula maglia ligera li permette di pieghje, pieghje, pieghje è taglia a maglia di filu in a so forma finale. U risultatu hè una interpretazione incredibilmente vita. Fighjate questu video è vedi ciò chì pensate.

E specifiche più cumune di u filu di pollulu dispunibule sò fatte cù fili di calibru 20 intrecciati in maglia esagonale da 1 "o 2". Altri tippi dispunibuli sò 1/2 ″ x 22 gauge, 1 ″ x 18 gauge è 1-1 / 2 x 17gauge.

I finissimi dispunibuli sò: galvanizzati prima di tesse (GBW), galvanizzati dopu à tesse (GAW), PVC vinilicu (VC) è in inox.

Stu materiale di scherma hè ideale per l'usu intornu à a casa, a splutazione agricula, è in applicazioni industriali - ogni locu induve una maglia di pesu più liggeru pò esse aduprata.

news


Tempu di posta: Dic-29-2020